اشتباهات باربری و اسباب کشی

اشتباهات باربری و اسباب کشی

در هنگام باربری و اسباب کشی ممکن است اشتباهاتی را مرتکب شوید که موجب وارد شدن خسارت روی وسایل و همچنین اتلاف وقت شود. شرکت نیکا پک، بزرگترین شرکت باربری و بسته بندی اثاثیه منزل، در این مقاله به شما کمک می کند که تا جایی که ممکن است جلوی اشتباهات باربری و اسباب کشی را گرفته و بدون هیچ اشتباه و استرسی باربری و اسباب کشی راحتی داشته باشید. امیدواریم پس از مطالعه موارد ذکر شده، ضمن اجتناب از این موارد، به راحتی بتوانید خودتان را جهت باربری و اسباب کشی به خوبی آماده کنید.
دریافت مشاوره و رزرو سرویس
برای دریافت مشاوره رایگان در زمینه اسباب کشی یا بسته بندی با کارشناسان نیکا پک در ارتباط باشید.
فهرست محتوا

بزرگ ترین اشتباهات در اسباب کشی و باربری

مهم ترین علتی که سبب بروز اشتباه در هنگام باربری و اسباب کشی می شود عدم برنامه ریزی قبل از شروع جابجایی است.

  1. کمبود وقت هنگام بسته بندی و اسباب کشی

نیازی به گفتن نیست که بدترین اشتباه بسته بندی اثاثیه منزل این است که زمان لازم برای بسته بندی وسایل خود را دست کم بگیرید.

  1. بسته بندی مواد غیرضروری

اگر لوازمی در خانه دارید که مدت هاست از آن ها استفاده نمی کنید یا از کار افتاده هستند، بهتر است قبل از جابجایی تمامی آن ها را دور بریزید چون این وسایل فقط برای شما بار اضافی تلقی می شود و هزینه های جانبی زیادی را به همراه دارد.

  1. سپردن کار به افراد ناشی

به دلیل این که اسباب کشی و باربری یک امر تخصصی می باشد و نیاز به تجربه دارد، باید از شرکت های معتبر اتوبار تهران و افراد متخصص در این زمینه بهره گرفت.

  1. عدم تحقیق در مورد شرکت اسباب کشی

انتخاب یک شرکت باربری مطمئن و حرفه ای بسیاری از دردسرهای هنگام اسباب کشی و باربری را از بین می برد. اما باید توجه کنید که قبل از این کار حتماً در مورد شرکتی که قصد دارید اسباب کشی و باربری لوازم خود را به آن ها بسپارید، تحقیق کرده و شرکتی را انتخاب کنید که اولاً در نزدیکی شما باشد و ثانیاً از افراد متبحر برخوردار باشد و با قیمت مناسب این کار را برای شما انجام دهد.

  1. اسباب کشی بدون استفاده از خدمات شرکت های حمل و نقل

مطمئناً یکی دیگر از اشتباهات در هنگام اسباب کشی و باربری، اسباب کشی بدون استفاده از شرکت های حمل و نقل است.

  1. برچسب نزدن کارتن های اسباب کشی

برچسب نزدن روی کارتن ها از اشتباهات باربری و اسباب کشی است. به خصوص وقتی می خواهید کارتن ها را باز کنید که موجب سردرگمی و کلافگی می گردد. این نکته بیش‌ تر مواقع نادیده گرفته می شود.

بسته بندی اثاثیه

  1. انتخاب زمان نامناسب برای اسباب کشی

زمان مسئله مهمی در جابجایی است. بیش‌تر افراد بدون مقدمه و بدون انتخاب زمان مناسب اقدام به اسباب کشی می کنند. در حالی که نمی دانند می توانند در زمان مناسب با هزینه بسیار مناسب تر و بدون دردسر کمتر جابجا شوند.

  1. اسباب کشی در اوج زمان جابجایی

در زمان اوج جابجایی، وقت شرکت های حمل بار متخصص کاملاً پر است. این زمان هر سال در بهار و تابستان است. از اشتباهات اساسی در اسباب کشی که بسیار رایج است؛ جابجایی در زمان اوج شلوغی است. سه یا چهار ماه زودتر به فکر بیفتید تا بتوانید یک شرکت خوب و حرفه ای بیابید.

  1. بسته بندی در آخرین لحظات

برای جلوگیری از این اشتباه باربری و اسباب کشی بهتر است دو یا سه هفته قبل از روز اسباب کشی، کارتن و جعبه های مناسب برای بسته بندی لوازم خود را تهیه کنید.

  1. عدم برنامه ریزی و چک لیست

کلید اصلی برای موفقیت در اسباب کشی و باربری صحیح، برنامه ریزی دقیق و تهیه یک چک لیست دقیق از کارهاست. یکی دیگر از اشتباهات رایج در هنگام اسباب کشی، شروع دوره آماده سازی بدون برنامه و راهکار مشخص در مورد چگونگی ساماندهی و چگونگی ترتیب کارها از نظر اولویت است. وجود یک چک لیست باعث می شود تا روی وظایف مورد نظر متمرکز شوید و از اتلاف وقت جلوگیری کنید.

البته تهیه چک لیست در زمان تحویل بار هم به شما کمک می کند تا قبل از تسویه حساب با شرکت باربری از وجود همه لوازم خود مطمئن شوید.

چک لیست اسباب کشی

  1. بیمه نکردن کالاهای با ارزش

اعتماد به شرکت های اسباب کشی لازم است ولی احتیاط شرط عقل است. چون هر اتفاقی در حین اسباب کشی ممکن است رخ دهد.

  1. در اختیار گذاشتن وسایل قیمتی به باربری

یکی دیگر از اشتباهات در اسباب کشی و باربری در اختیار گذاشتن وسایل و اشیاء قیمتی به کارگر خالی اسباب کشی می باشد. هر چقدر هم که به پرسنل باربری اعتماد داشته باشید باید اشیاء گرانبها و قیمتی را نزد خود نگه دارید. چون ممکن است در میان شلوغی های اسباب کشی جابجا شده یا گم شوند.

  1. آماده نکردن محل جدید

این مسئله نیز یکی از اشتباهات در هنگام باربری و اسباب کشی است. باید از قبل محل جدید، آماده شده باشد. این آماده شدن به معنای خالی بودن از وسیله نیست بلکه همه چیز باید مرتب باشد.

امیدواریم این مقاله برای شما مفید و کاربردی بوده باشد. با دانستن این موارد می توانید هنگام بسته بندی و انتقال اثاثیه، از پیش آمدن مشکلات مختلف جلوگیری نمایید. یکی از مهمترین راه های اسباب کشی مطمئن، پیدا کردن یک شرکت معتبر در این حوزه است.

سخن پایانی درباره اشتباهات باربری و اسباب کشی

افرادی که در شرکت نیکا پک ارائه دهنده انواع خدمات اسباب کشی هستند، با توجه به تجربه و تخصصی که در طول این سال ها بدست آورده اند می توانند فرایند بسته بندی و حمل اثاثیه شما را با کیفیت بالا و مدت زمان کم انجام دهند.

سایر مقالات نیکا پک

نحوه بسته بندی وسایل شکستنی
نحوه بسته بندی وسایل شکستنی
اسباب کشی مراحل مختلفی دارد که هر کدام از این مراحل اهمیت خاص خود را دارند. اگر می‌خواهید یک اسباب کشی ...
ادامه مطلب
بهترین روش اسباب کشی
بهترین روش اسباب کشی
انجام روند اسباب‌کشی همواره می‌ تواند با مشکلات و چالش‌ های مختلفی همراه باشد که برای بسیاری از ما خسته کننده ...
ادامه مطلب
روش صحیح جابجایی گل و گیاه
روش صحیح جابجایی گل و گیاه
شاید بتوان گفت یکی از حساس ترین مراحل بسته بندی اثاثیه منزل و اسباب کشی، جابجایی گل و گیاه می باشد. ...
ادامه مطلب
اشتراک گذاری محتوا :
یک پاسخ
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس مستقیم : ۰۲۱۲۲۱۴۰۹۶۱