اسباب کشی در دوران کرونا

اسباب کشی در دوران کرونا

این روزها به دلیل وجود معضلی جهانی به نام ویروس کرونا بسته بندی و اسباب کشی وسایل منزل با مشکلات جدی روبرو است. عقب انداختن زمان جابجایی برای همه افراد ممکن نیست و اغلب مجبور به نقل مکان و جابجایی خواهند بود. این نوشته سعی در بیان نکاتی در مورد چگونگی ضدعفونی و بسته بندی اثاثیه منزل و نحوه ضدعفونی خانه برای جلوگیری از بیماری و بروز مشکلات دارد.
دریافت مشاوره و رزرو سرویس
برای دریافت مشاوره رایگان در زمینه اسباب کشی یا بسته بندی با کارشناسان نیکا پک در ارتباط باشید.
فهرست محتوا

نکات مهم قبل از جابجایی در زمان کرونا

بهتر است قبل از نقل مکان ضدعفونی و بسته بندی اثاثیه منزل به اتمام رسیده باشد. همواره جابجایی با شستشو و نظافت همراه بوده پس چه بهتر که این امر در دوران کرونا با دقت و توجه بیشتری صورت گیرد. می‌توان برای جلوگیری و پیشگیری از شیوع کرونا لوازم را ابتدا در پوشش‌هایی قرار داده سپس بسته بندی را انجام دهیم.

اگر قصد نقل مکان به شهر دیگری را دارید بهتر است در روزها و ساعاتی صورت گیرد که محدودیتی برای عبور و مرور وجود نداشته باشد.

استفاده از تجهیزات و وسایل تمیز در بسته بندی لوازم منزل

قبل از شیوع بیماری کرونا یکی از راهکارهایی که افراد برای کم کردن هزینه های جابجایی از کارتن های همسایه ها و آشنایان بود که امروزه به دلیل شیوع بیماری کرونا این کار بسیار خطرناک می باشد. استفاده از کارتن های نو برای بسته بندی لوازم شرکت و خانه در اسباب کشی بهترین راه حل در این زمینه می باشد.

به دلیل زنده ماندن ویروس کرونا تا 72 ساعت بر روی سطوح پلاستیکی بهتر است از کیسه های پلاستیکی جدید برای بسته بندی استفاده نمود. شرکت بسته بندی و اسباب کشی نیکا پک قبل از استفاده و یا ارسال تجهیزات، این لوازم را به خوبی ضدعفونی خواهد کرد.

بسته بندی لوازم در کرونا

اطلاعاتی از شرکت باربری مد نظر خود کسب کنید

کسب اطلاعات در مورد شرکت ‌های باربری امری ضروری و با اهمیت است. کار با شرکت ‌هایی که توجه ویژه ‌ای به پروتکل های بهداشتی داشته و همچنین بکارگیری افراد با تجربه و حرفه ‌ای بهره می‌گیرند باعث کاهش دغدغه‌ ها در زمینه بهداشت و امنیت خواهد شد. شرکت باربری و بسته بندی نیکا پک با رعایت تمامی پروتکل بهداشتی در دوران کرونا حین جابجایی سبب آسودگی خیال شهروندان گشته است.

دقت در زمان اسباب کشی

برای جلوگیری از بروز هرگونه مشکل در دوران کرونا در صورت امکان اعضای خانواده 72 ساعت پس از انتقال وسایل منزل به مکان جدید نقل مکان کنند. این کار سبب نابودی کامل ویروس کرونا می ‌گردد.

چنانچه مجبور به نقل مکان همزمان با ورود اثاثیه به منزل هستید می‌توانید آنها را در یه نقطه قرار داده و بعد سپری کردن مدت زمان معین اقدام به چیدمان مجدد وسایل در مکان جدید نمود.

بهتر است وسایلی را که نیاز کمتری به آن‌ها داریم را دیرتر باز کنیم تا این اطمینان حاصل شود که ویروس به طور کامل از بین رفته است. همچنین برای جلوگیری از ابتلا به ویروس کرونا بر روی تمامی سطوح از مواد ضدعفونی کننده استفاده نمود.

ضدعفونی وسایل هنگام اسباب کشی

توجه به محدودیت های تردد

یکی دیگر از نکاتی که در اسباب کشی وسایل منزل در دوران کرونا باید مورد توجه قرار گیرد این است که به محدودیت های ترافیکی در زمان جابجایی توجه خاص داشته باشیم. بهترین راهکار در زمینه تردد و اسباب کشی در در ساعات خلوت تر است.

رعایت فاصله گذاری در حین جابجایی

به کارگیری کارگران گذری و آزاد به منظور کم کردن هزینه ها می تواند مشکلات جدی را در دوران کرونا به وجود آورد. چرا که هیچ راهی برای تشخیص سلامت افراد وجود ندارد. کارگران و پرسنل شاغل در شرکت نیکا پک با دارا بودن کارت سلامت می توانند تا حدود زیادی منجر به کاهش دغدغه های صاحبان بار شوند. نیکا پک برای هر یک از مراحل، نیروهای جداگانه در نظر گرفته است.

کارگر بسته بندی اثاثیه منزل با توجه به دانش و تخصصی که دارد، وسایل خانه را به صورت استاندارد بسته بندی و آماده جابجایی می کند. پس از اتمام مرحله بسته بندی، کارگر اسباب کشی تهران کارتن ها را با رعایت موارد ایمنی و بدون وارد کردن آسیب به آنها جابجایی را انجام می دهد.

حمل اثاثیه منزل با رعایت کرونا

در صورت بروز بیماری اسباب کشی را به تعویق بیندازید

در صورتی خود یا هریک از اعضای خانواده احساس بیماری می کنید، اسباب کشی و اعزام کارگر تخلیه بار را به تاخیر بیندازید. اگرچه کنسل کردن برنامه اسباب کشی وسایل منزل منجر به تاخیر در زمان اجرای برنامه می شود ولی این امر موجب جلوگیری از بروز مشکلات جدی برای خودتان یا هریک از اعضای خانواده شما می شود.

تجهیزات مورد نیاز برای بسته بندی اثاثیه منزل را آنلاین سفارش دهید

در این روزها به دلیل وجود ویروس خطرناک کرونا همواره از مردم تقاضا می شود تنها برای انجام امور ضروری از منزل خویش خارج شوند. یکی راه های پیشنهادی برای تهیه تجهیزات مورد نیاز برای بسته بندی و اسباب کشی بهتر است آن را از سایت شرکت های بسته بندی و باربری همچون نیکا پک سفارش دهید.

سایر مقالات نیکا پک

وظایف شرکت باربری
وظایف شرکت باربری چیست؟
امروزه حمل و نقل وسایل به لطف پیشرفت انواع وسیله نقلیه و روش های گوناگون رونق بسیار زیادی گرفته است. به ...
ادامه مطلب
تفاوت باربری و اتوبار
تفاوت باربری و اتوبار چیست؟
باربری و اتوبار دو کلمه رایج در بازار حمل و نقل است. اگرچه این دو کلمه اغلب به عنوان مترادف به ...
ادامه مطلب
بسته بندی یخچال در اسباب کشی
بسته بندی یخچال در اسباب کشی
یکی از مسائل مهم در اسباب کشی، حمل و جابجایی وسایل سنگین علی الخصوص یخچال می باشد. همانطور هم که میدانیم؛ ...
ادامه مطلب
اشتراک گذاری محتوا :
یک پاسخ
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس مستقیم : ۰۲۱۲۲۱۴۰۹۶۱