کارگر حمل یخچال

کارگر حمل یخچال

یخچال از سری وسایلی است که در اسباب کشی امکان جابجا کردن آن توسط خودمان وجود ندارد که بهترین راه حل جایگزین آن بهره گیری از کارگر حمل یخچال متخصص می باشد.
یکی از شرکت‌هایی که کارگران متخصص حمل یخچال‌های معمولی و ساید را ارائه می‌دهد، نیکا پک است. درصورتی که نیاز به کارگر متخصص در این زمینه را داشتید، هم در حین فرایند اسباب کشی و هم جدای آن بصورت تکی، می‌توانید از کارگران مجموعه نیکا پک بهره بگیرید.
دریافت مشاوره و رزرو سرویس
برای دریافت مشاوره رایگان در زمینه اسباب کشی یا بسته بندی با کارشناسان نیکا پک در ارتباط باشید.
فهرست محتوا

اهمیت دقت در حمل یخچال

قبل از هر چیزی بگذارید اهمیت یخچال در اسباب کشی را با هم مورد بررسی قرار دهیم. سنگین‌ترین وسیله‌ای که در هر خانه وجود دارد یخچال است. وزن و ابعاد بالای این وسیله بسیار مهم و حیاتی باعث شده تا جابجایی آن بسیار سخت و دشوار باشد.

در صورتی که می‌خواهید به بهترین شکل یخچال را جابجا کنید، باید امنیت آن را تأمین کرده و طوری آن را انتقال دهید که به هیچ‌کدام از بخش‌های آن آسیبی وارد نشود. در غیر این صورت هزینه‌های زیادی به شما متحمل خواهد شد. اما در صورتی که از کارگر حمل یخچال استفاده کنید این نگرانی‌ها تا حد بسیار زیادی کاهش پیدا می‌کنند.

نکاتی برای حمل یخچال

اگر می‌خواهید از کارگر خالی اسباب کشی برای حمل یخچال بهره بگیرید باید نکات بسیار مهمی را قبل از جابجایی این وسیله مهم در نظر داشته باشید. مهم‌ترین این نکات شامل موارد زیر هستند:

  • حتماً 3 ساعت قبل از جابجایی یخچال آن را از برق بکشید تا کمپرسور آن به طور کامل خنک شود.
  • تمامی طبقه‌های یخچال را خالی کرده و آن‌ها را از داخل یخچال خارج کنید.
  • پس از جابجایی یخچال 6 الی 20 ساعت آن را به برق نزنید و بگذارید کمی ایستاده بماند.

کشیدن برق یخچال

بسته بندی یخچال

زمانی که می‌خواهید کارگر حمل یخچال را درخواست دهید حتماً به این نکته توجه کنید که کارگر خدمات بسته بندی اثاثیه منزل را به شما ارائه می‌دهد. اما چرا بسته بندی این قدر اهمیت دارد؟ بسته بندی یخچال برای این اهمیت دارد که زمان جابجایی آسیب نبیند.

یخچال وزن بالایی داشته و سطح رویین آن خش‌پذیری بالایی دارد. شما می‌توانید با استفاده از پارچه، پتو، نایلون‌های حباب‌دار، سلفون و… بسته بندی یخچال را انجام دهید تا در برابر آسیب‌های مختلف از آن جلوگیری کرده باشید. این موضوع از رسیدن آسیب‌های مالی و ساختاری به یخچال جلوگیری می‌کند.

خدمات کارگر حمل یخچال

خدمات کارگر حمل یخچال شامل موارد مختلفی است، البته این موضوع به کارگر و شرکتی که آن را ارائه می‌دهد نیز دارد؟ در صورتی که کارگری حرفه‌ای را درخواست کنید خدمات مختلفی را به شما ارائه می‌دهد که علاوه بر افزایش کیفیت حمل یخچال باعث می‌شود تا تمامی مراحل حمل آن به شکل مناسبی انجام شود. مهم‌ترین خدمات تکنسین حمل یخچال شامل موارد زیر هستند:

  • بسته بندی یخچال به بهترین شکل
  • حمل آن توسط ابزارهای مختلف
  • کمک‌گرفتن از چندین کارگر
  • باز کردن قطعات جداشدنی یخچال
  • قراردادن آن در خودروی باربری

کارگر حمل یخچال ساید

یخچال‌ها دارای مدل‌های مختلفی هستند. یکی از مدل‌های محبوب و رایجی که در اکثر خانه‌ها استفاده می‌شود یخچال ساید یا همان یخچال سایدبای‌سایدمی‌باشد. یخچال‌های سایدبای‌ساید یخچال‌هایی هستند که دارای یخچال و فریزر بوده و هر دوی این بخش‌ها نیز به هم متصل هستند.

همین موضوع جابجایی آن‌ها را کمی سخت می‌کند. در صورتی که می‌خواهید این یخچال را جابجا کنید باید از تکنسین حمل یخچال ساید کمک بگیرید تا این کار را به حرفه‌ای‌ترین شکل ممکن برای شما انجام دهد.

کارگر حمل یخچال ساید

بهترین کارگر حمل یخچال را از کجا پیدا کنیم؟

اما سوال اصلی این جا است که تکنسین حمل یخچال را از کجا پیدا کنیم؟ اگر به دنبال یافتن بهترین تکنسین حمل یخچال در تهران هستید به شما کارگران شرکت نیکا پک را پیشنهاد می‌دهیم. نیکا پک یکی از بهترین شرکت‌های باربری در شهر تهران است که خدمات مختلفی را به شما ارائه می‌دهد. شما می‌توانید با کمک کارگران این شرکت از خدمات فوق‌العاده‌ای که به شما ارائه می‌دهند استفاده کنید. نیکا پک از باتجربه‌ترین و بهترین کارگران باربری و حمل انواع وسایل سنگین استفاده می‌کند.

قیمت کارگر حمل یخچال

قیمت‌های مختلفی برای این خدمات وجود دارد. در صورتی که می‌خواهید از خدمات مختلف تکنسین حمل یخچال استفاده کنید باید قیمت این خدمات را مورد بررسی دقیق قرار دهید. کارگران مختلفی در این زمینه وجود دارند و همین موضوع باعث تنوع قیمتی بالایی شده است.

در صورتی که می‌خواهید از خدمات مختلف باربری حمل یخچال استفاده کنید می‌توانید به نیکا پک درخواست این کارگران بدهید. جهت اطلاع از قیمت این کارگران باید با شماره تماس نیکا پک تماس برقرار کرده و پس از دریافت مشاوره کامل، نسبت به استخدام تکنسین حمل یخچال اقدام کنید.

کارگر حمل یخچال ارزان قیمت

برخی از افراد هستند که نمی‌توانند هزینه زیادی را برای کارگر حمل یخچال پرداخت کنند. این افراد به دنبال این هستند که کارگران ارزان‌قیمت برای این کار استخدام کنند. اگر شما هم به دنبال این هستید که یک کارگر ارزان‌قیمت برای حمل با استخدام کنید می‌توانید از شرکت نیکا پک این کار را درخواست کنید.

شرکت نیکا پک کارگرانی حرفه‌ای و ارزان‌قیمت را به شما ارائه می‌دهد که علاوه بر جابجایی یخچال، بسته بندی و جابجایی انواع وسایل دیگر منزل شما را نیز انجام می‌دهند. به کمک کارگران نیکا پک می‌توانید اسباب کشی منزلتان را به بهترین و سریع‌ترین شکل ممکن انجام دهید.

کارگر حمل یخچال ارزان‌

موارد تاثیرگذار در قیمت کارگر حمل یخچال

قیمت کارگران متخصص حمل یخچال در جاهای مختلف بسیار متفاوت است که لازم است چند مورد را برای ارزیابی تعرفه جابجایی یخچال توسط کارگر اسباب کشی را بدانید.

چه جابجایی تکی یخچال و چه جابجایی یخچال در حین اسباب کشی، هر دو شامل هزینه‌های جداگانه‌ای هستند که موارد اثر گذار بر آن را در ادامه مورد بررسی قرار می‌دهیم.

سابقه کارگر

اولین موضوع مهم در قیمت کارگر حمل یخچال، سابقه آن کارگر می‌باشد. سابقه کارگر هم از جهت سرعت جابجا کردن وسیله که باعث صرفه جویی می‌شود و هم از جهت دقت برای بالا بردن ایمنی کار و جلوگیری از ضرر و زیان مالی، اهمیت زیادی دارد.

شرکت نیکا پک به دلیل این‌که بصورت تخصصی در این زمینه فعالیت دارد، در صورت درخواست مشتریان می‌توانید هم کارگران جوان خود و هم کارگران با سابقه خود را در اختیار مشتریان قرار دهد که البته برای حمل وسیله سنگینی همچون یخچال، کارگر جوان پیشنهاد نمی‌شود.

کارگر حمل یخچال باسابقه

تعداد طبقات جابجایی

در گام بعدی تعداد طبقات نقش بسیار مهمی در قیمت کارگر حمل یخچال دارد. نیکا پک برای کارگر حمل یخچال خود، تعرفه پایه‌ای را در نظر می‌گیرد اما هم نیکا پک و هم سایر باربری‌ها به ازای هر طبقه جابجایی هزینه مازادی را نیز در نظر می‌گیرند.

معمولا در حمل و نقل یخچال، به ازای هر طبقه اضافی مبلغی مابین ۵۰ الی ۱۵۰ هزار تومان دریافت می‌شود که البته برای دریافت نرخ روز بهتر است با پشتیبانی مجموعه نیکا پک در ارتباط باشید.

مسیر حمل یخچال

در صورتی که مسیر ماشین تا مکان حمل و نقل، زیر ۵ متر باشد، هزینه مسیر بصورت رایگان محسوب می‌شود و مشتری لازم نیست که هزینه اضافه تری را به شرکت باربری مربوطه پرداخت نماید.

اما در صورتی که مسیر پیاده روی بالای ۵ متر باشد، به ازای هر متر اضافی نرخ توافقی بین کارفرما و کارگر حاصل می‌شود که نیکا پک برای آن مبلغ ۲۰ هزار تومان را در نظر می‌گیرد. ( منبع : اتحادیه حمل و نقل کشور )

نوع یخچال

یکی از موارد بسیار مهم و تاثیرگذار در قیمت کارگر حمل یخچال، نوع خود یخچال است. در فرایند اسباب کشی برای یخچال های معمولی هزینه اضافی تر در نظر گرفته نمی‌شود اما برای یخچال‌های ۱۲ فوت به بالا این قضیه کمی متفاوت است.

طبق تعریف اتحادیه حمل و نقل، یخچال های ۱۲ فوت به بالا شامل اجرتی اضافه بر هزینه طی شده برای حمل کالا می‌باشد که کارفرما موظف به پرداخت این مورد می‌باشد.

شرکت استخدام شده

شاخص آخری که وجود دارد، شرکت حمل و نقلی است که کارگر در آن استخدام شده است. طبیعتا اعتبار شرکت، به اعتبار کارگر هم می‌افزاید چرا که اعتماد کردن به کارگرانی که در یک شرکت باربری بامجوز فعالیت دارند، آسان تر است.

لازم به ذکر است که پیشنهاد می‌شود از کارگرانی که بصورت آزاد فعالیت دارند استفاده ننمایید. بخصوص در زمینه حمل یخچال که جزو اثاثیه‌های گران‌قیمت و ارزشمند محسوب می‌شود، بهتر است که این ریسک را نپذیرید.

حمل یخچال توسط خودمان

نیکا پک به هیچ وجه پیشنهاد نمی‌دهد که حمل یخچال توسط خود مشتری انجام شود. هرچقدر هم که شما فیزیک خوبی داشته باشید، نباید این کار را انجام دهید.

حمل یخچال شامل اصول خاص خود می‌باشد که بهتر است آن را به کارگر متخصص بسپارید اما در صورتی که می‌خواهید خودتان آن را جابجا کنید، حداقل ویدیوی راهنمای زیر را مشاهده بفرمایید.

سخن پایانی

یکی از مهم‌ترین کارهایی که برای اسباب کشی انجام دهید جابجایی یخچال است. یخچال بزرگ‌ترین و سنگین‌ترین وسیله است که در هر خانه‌ای یافت می‌شود. جابجایی این وسیله چالش‌های زیادی را به همراه داشته و همین موضوع باعث شده تا افراد زیادی به دنبال کارگر حمل یخچال باشند.

در صورتی که می‌خواهید از این کارگر برای حمل یخچال و فریزر خود استفاده کنید نکات این مقاله برای شما مفید هستند. با بررسی این نکات می‌توانید بهترین کارگر را برای حمل یخچال استخدام کنید. کارگران حمل یخچال نیکا پک از حرفه‌ای‌ترین و ارزان‌ترین کارگرهایی هستند که می‌توانید در این زمینه پیدا کنید.

سایر مقالات نیکا پک

اتوبار تهران
اتوبار تهران
اگر شما هم در فصل جابجایی و اسباب کشی وسایل منزل خود با مشکلات حمل بار و جابجایی لوازم مواجه هستید ...
ادامه مطلب
چینش اثاثیه در ماشین باربری
چینش اثاثیه بسته بندی شده منزل در ماشین باربری و حمل بار
در زمان اسباب کشی یکی از مراحل بسیار حساس، چینش اثاثیه بسته بندی شده منزل در ماشین باربری و حمل بار ...
ادامه مطلب
کارگر تخلیه بار
کارگر تخلیه بار
در صورتی که شما هم از آن دسته کارفرمایانی هستید که نیازی به اسباب کشی کامل توسط باربری را ندارید، می‌توانید ...
ادامه مطلب
اشتراک گذاری محتوا :
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس مستقیم : ۰۲۱۲۲۱۴۰۹۶۱