انتخاب بهترین ماشین حمل اثاثیه

راهنمای انتخاب بهترین ماشین حمل اثاثیه

یکی از مهم ترین نکات هنگام بسته بندی اثاثیه منزل و حمل آنها، انتخاب کامیون می باشد زیرا عدم انتخاب درست ماشین اسباب کشی می تواند منجر به یک فاجعه در حمل اثاثیه منزل و یا شرکت شود. مثلاً هنگامی که شما شروع به بارگیری وسایل خود در داخل کامیون می کنید، متوجه شوید که همه چیز آن طور که شما فکر می کردید مناسب نیست و حجم کامیون بسیار کم تر از وسایل شماست. پس مهم است که قبل از حمل اثاثیه، با ویژگی های کامیون حمل اثاثیه بیشتر آشنا شوید.
دریافت مشاوره و رزرو سرویس
برای دریافت مشاوره رایگان در زمینه اسباب کشی یا بسته بندی با کارشناسان نیکا پک در ارتباط باشید.
فهرست محتوا

انواع کامیون حمل بار

یکی از مواردی که توسط شرکت نیکا پک مورد توجه قرار دارد این است که برای حمل بار از کامیون های متعددی استفاده می کند. قاعدتا نمی توان از یک کامیون برای حمل هر اندازه بار استفاده کرد. بارگیری و ظرفیت هر کامیون میزان معینی دارد که بر حسب متر مکعب اندازه گیری می شوند.

برای کسب اطلاعات دقیق تر بهتر است با شرکت های معتبر بسته بندی اثاثیه منزل و حمل بار مانند نیکا پک مشورت کنید. شرکت های حمل بار و اثاثیه ابتدا مواردی مانند نوع بار، حجم بار، جنس بار و… را به صورت کامل بررسی می کنند، سپس بر اساس نتایج بدست آمده ماشین مناسب برای حمل بار شما را انتخاب میکنند.

برای جابجایی اثاثیه منزل در حالت کلی می توان از سه دسته از ماشین های زیر استفاده کرد:

  1. ماشین های سبک مانند وانت، وانت پراید، وانت نیسان
  2. ماشین های نیمه سنگین مانند کامیون، خاور، هیوندا ، کامیونت
  3. ماشین های سنگین مانند تریلی، ده تن، کفی، ترانزیت، 20 تن، چادری سه محور، کمپرسی و غیره

حمل اثاثیه منزل

نکته های مهم در انتخاب ماشین حمل اثاثیه

  • باید کامیون را متناسب با میزان بار انتخاب کنید. برای مثال اگر ابعاد کامیون بزرگ تر از اثاثیه باشد؛ فضای خالی که در آن به وجود می آید باعث تکان خوردن لوازم حین حرکت شده و امکان شکستن و آسیب دیدن آنها بسیار افزایش می یابد.
  • هزینه حمل بار با ماشین های بزرگ تر نسبت به ماشین های کوچک تر بالاتر است.
  • یافتن کوتاه ترین مسیر می تواند در کاهش هزینه های اسباب کشی بسیار موثر باشد.
  • وسیله نقلیه متناسب با مسیر انتخابی را برای انتقال بار انتخاب کنید تا مشکلی بوجود نیاید.
  • انتخاب و گزینش بهترین وسیله نقلیه برای حمل بار به میزان اثاثیه و همچنین مبدأ و مقصد شما نیز بستگی دارد. برای مثال مبدا ممکن است در شمال تهران باشد و مقصد در جنوب یا شرق تهران. در این موارد بهتر است در ساعات پرترافیک، انتقال بار انجام نشود و مسیرهای سریع تر در ساعات خلوت کم ترافیک انتخاب شود.
  • حمل بار با کامیون یا خاور ممکن است همراه با خطراتی همراه باشد، به همین دلیل نیاز به کنترل و بررسی موارد مختلفی دارد که باید توسط افراد کاربلد صورت گیرد.

بنابراین با تکمیل ارزیابی واقع بینانه از نیازهای خود، فرایند انتخاب ماشین حمل بار را قبل از کارهایی مانند بسته بندی توسط کارگر بسته بندی اثاثیه منزل و… آغاز کنید.

اجاره کامیون باری برای اسباب کشی

یکی از راه های پرکاربرد برای اسباب کشی اجاره کامیون باری می باشد که برای زمان هایی که خودتان قصد دارید اسباب کشی کنید باید از این راه استفاده نمایید. یکی از مزایای اجاره کامیون باری این است که به نسبت ماشین های سواری جادارتر است و در یک مرحله می توانید تمامی لوازم خود را به مقصد. البته مشورت با افراد متخصص در این زمینه می تواند این فرایند را آسان و بدون دردسر کند.

کامیون اسباب کشی

معایب اجاره کامیون حمل اثاثیه

  • زمان استفاده از کامیون محدود است.
  • هزینه سوخت کامیون باید جبران شود.
  • لازم است سلامت کامیون را تضمین کنید.
  • استفاده از کارگران متخصص مانند کارگر حمل یخچال برای حمل بار توسط کامیون
  • کارگران بی تجربه ممکن است هنگام اسباب کشی به وسایل شما صدماتی وارد کنند.

توجه داشته باشید که بسته بندی اثاثیه منزل و حمل آن، فرایند بسیار حساس و مهمی است که در صورت نداشتن تخصص می تواند خسارات فراوانی به شما وارد کند. شرکت های بسته بندی و حمل اثاثیه منزل از تهران به شهرستان و یا از منطقه ای به منطقه دیگر در پایتخت، از افرادی استفاده می کنند که دوره های آموزشی کاملی را گذرانده اند و توانایی بسته بندی و حمل استاندارد اثاثیه را دارند.

به همین دلیل توصیه می کنیم تحت هیچ شرایطی فرایند بسته بندی و حمل بار خود را به دست افراد بی تجربه نسپارید. در نهایت یکی از بهترین راه حل ها استفاده از کارگر اسباب کشی تهران در شرکت نیکا پک است که به شما عزیزان پیشنهاد می دهیم. شرکت نیکا پک با در اختیار داشتن تیم کاملی از کارگران باتجربه و متخصص اسباب کشی آماده اعزام نیروی کار ماهر برای شماست.

 

سایر مقالات نیکا پک

شرکت بسته بندی اثاثیه منزل
بسته بندی اثاثیه منزل
بسته بندی اثاثیه منزل یکی از مراحل مهم در اسباب کشی، بسته بندی اثاثیه منزل است که اگر به درستی انجام ...
ادامه مطلب
شماره کارگر اسباب کشی
شماره کارگر اسباب کشی
یکی از خدمات بسیار مهمی که در هر شهری صورت می‌گیرد و مشتریان زیادی آن را درخواست می‌کنند خدمات مختلف اسباب ...
ادامه مطلب
اسباب کشی در دوران کرونا
اسباب کشی در دوران کرونا
این روزها به دلیل وجود معضلی جهانی به نام ویروس کرونا بسته بندی و اسباب کشی وسایل منزل با مشکلات جدی ...
ادامه مطلب
اشتراک گذاری محتوا :
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس مستقیم : ۰۲۱۲۲۱۴۰۹۶۱